« Home | 缺乏了的一些感動 » | 英格蘭的支持者 » | 反智的足球旁白 » | 由二進三 » | 再談子宮頸癌(回TAIL FIN) » | 還要去七一嗎? » | 分手後請驗身 » | 見死不救 ? » | 一個HI和十多條醫療問題 » | 耶穌釘孔的麻醉效能 »

一個故事

從那位為英格蘭輸波而想咬人的小師妹博客上,看到一篇她親身聽到的對話:
清潔女工甲是新上任的,清潔女工乙大概快要離職…
「你做左好耐,做咩唔做呀?」
「我老公有病, 生胃癌……以前,我返到屋企咩都唔洗做架,老公唔洗番工就會買餸煮飯(下刪幾十個溫馨p片段),佢又煙又酒,痛到死都唔肯睇醫生,自己食胃藥……我問佢係咪想食藥食死,其實你都知,個口話唔緊張,個心都不知幾擔心。幾廿年夫妻,點知有一日,佢自己頂唔順,朝早5點幾起身,我問佢去邊,佢話去排街症……咁我地同醫生講希望佢可以比佢照下,,因為無咁多$睇私家……一照,照到有舊野, 做手術,切左舊黑色野出黎……之後又再入院,諗住可以有得醫,點知醫生話散開左,去左隻腳度,依家行唔到……等日字過……」
從上述故事,我只可以有三個提議:

第一,戒煙戒酒,不過講左反正都無人聽。

第二,請定期與你的家庭醫生聯絡,按著你的情況作定期而合適的心臟檢查。

第三,請趁年青沒有病痛的時候,為家人的將來購買保險,最重要是醫療保險,以及喪失工作能力時的工作賠償。

我估,這人的診斷,是已擴散的胃癌,並患上血管栓塞(Deep vein thrombosis)。

我又估計,這對夫婦的年齡,和你我的父親非常接近,請多關心你身邊家人的健康。

我雖然是醫生,但我從來不會為我的母親進行定期檢查。這個責任,我很安然地交給我母親看了近二十年的家庭醫生。

惟一一次我對我家庭醫生的檢查提出建議,是建議她要驗取一種特別的血液化驗。但整體來說,把我母親的身體交給我的家庭醫生,我覺得非常的放心。

不過,他看來已不記得十年前曾經也有看過我了。